2007-02-05

Äntligen har jag fått en identitet

Vaknade med rena baksmällan idag. Herregud, vad hade jag gjort? Bildbloggat. Å nej.
Suddiga fragment av gårdagskvällen började rada upp sig i någotsånär tydbar ordning och det började stå allmer klar att jag hade... bild- och länkbloggat! Å nej! (Men det var inte mitt fel, det var R- förlåt: makens fel, det var det faktiskt, komma dragande med den där snaggade lilla dockan vid en tid på dagen då jag var mottaglig för intryck och till på köpet ganska energisk fortfarande!)
Darrande klickade jag mig fram till en av de bloggar jag läser regelbundet. Läste. Förundrades. Jag hade blivit anvisad ett fack där jag som bloggare hör hemma! Kände lättnaden landa på mina axlar likt en hemstickad gräddvit peignoir.
Känner lättnaden blandas med ruelse: titta, jag har gjort det igen. Jag har tagit den återställare jag tydligen inte klarar mig förutan. Jag har länkbloggat en gång till.

Är det nu man ska gå med i Länkarna? Eller finns det kanske ett Anti-Länkarna som jag borde söka mig till?