2007-11-23

Om jag köper frukosten ... ä de okej?

Uppdatering av snöläget: en tunn skorpa lyckades det bli till slut. Sen frös det på, så det är inte fel att hävda att det har snöat skare idag.

Bättre än så här blev det inte

Även Lille George gillar juletinder. Hon klättrade upp på höga stolen för att kunna ta på stjärnan jag just hängt upp. Det lyckades henne inte, men hon hängde inte läpp för det. Över huvud taget blir hon bara arg när hon måste gå och lägga sig, men då ventilerar hon å andra sidan så mycket ilska och frustration att man förstår att det inte kan finnas mer kvar till dagarna sen.

"Och nu kommer jag inte ner igen heller!"

För övrigt pågår i afton lokal vänskapsmatch i en sport som jag inte riktigt vet namnet på. Jag håller andan och tummarna – titta, det var väl ett zeugma ändå? – för oavgjort och för returmatch så småningom.